جزئیات ثبت نام خودرو سایپا + سایت سایپا فروش فوری سال ۹۹-راهبرد معاصر

جزئیات ثبت نام خودرو سایپا + سایت سایپا فروش فوری سال ۹۹

گروه خودرو سازی سایپا، فروش فوری محصولات سایپا را از چهارشنبه ساعت 14 آغاز کرد و جزئیات ثبت نام خودرو سایپا به همراه سایت سایپا فروش فوری سال ۹۹ اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 14
کد خبر: ۶۳۰۴۷
تعداد نظرات: ۹ نظر

به گزارش راهبرد معاصر جزئیات ثبت نام خودرو سایپا اعلام شد و فروش فوری محصولات سایپا از چهارشنبه ساعت 14 آغاز شد. در نهایت فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.جزئیات ثبت نام خودرو سایپا به همراه سایت سایپا فروش فوری سال ۹۹ را در ادامه میخوانید.

 

جزئیات ثبت نام خودرو سایپا + سایت سایپا فروش فوری سال ۹۹

 

سایپا اعلام کرد: در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد ساز و کار شناسایی و عرضه به مصرف‌کنندگان واقعی، شرایط فروش فوق‌العاده محصولات خودروسازی سایپا به شرح ذیل اعلام می‌گردد. این طرح از ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۲۳ به مدت ۳ روز ادامه دارد.

 

جزئیات ثبت نام خودرو سایپا + سایت سایپا فروش فوری سال ۹۹


ثبت نام خودرو سایپا

فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

 

۱.به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

۲.متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

۳.حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه می باشد.

۴.امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵.متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶.ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷.کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد،می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸.انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹.گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

 

جزئیات ثبت نام خودرو سایپا + سایت سایپا فروش فوری سال ۹۹

 

۱۰.سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته۱: برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته۲: کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند،ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبتنام درکلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نکته۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

 

ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو آغاز شد

با وجود کاهش قیمت شماری از خودروها، نرخ برخی دیگر از خودروها رشد ۵۰۰ هزار تومانی تا هشت میلیون تومانی را تجربه کرده است.

 

جزئیات ثبت نام خودرو سایپا + سایت سایپا فروش فوری سال ۹۹

 

در گروه صنعتی ایران‌خودرو، سه خودرو کاهش قیمت را تجربه کردند، به طوری که قیمت سمند ال.ایکس در مقایسه با چهارشنبه هفته گذشته با یک میلیون تومان افت مواجه شد و از ۱۴۵ میلیون به ۱۴۴ میلیون تومان رسید.

 

همچنین هایما اس۷ مونتاژی ایران خودرو با افت سه میلیون تومانی در ۵۵۷ میلیون تومان تثبیت شد و قیمت هر دستگاه رانا با کاهش دو میلیون تومانی به ۱۶۲ میلیون تومان رسید.

 

برپایه این گزارش، امروز هر دستگاه سمند سورن بدون تغییر قیمت نسبت به چهارشنبه گذشته به ۱۹۰ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ جی.ال. ایکس با افزایش یک میلیون تومانی به ۱۴۳ میلیون تومان، پژو پارس با موتور TU5 بدون تغییر به ۲۱۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ بدون تغییر به ۱۶۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با رشد چهار میلیون تومانی به ۲۰۴ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ وی هشت با رشد یک میلیون تومانی به ۱۹۵ میلیون تومان رسید.

 

جزئیات ثبت نام خودرو سایپا + سایت سایپا فروش فوری سال ۹۹

 

همچنین هر دستگاه پژو ۲۰۷ دستی بدون تغییر قیمت به ۲۳۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با رشد هشت میلیون تومانی به ۳۱۸ میلیون تومان، دنا معمولی با افزایش ۶ میلیون تومانی به ۲۱۸ میلیون تومان و هر دستگاه دنا پلاس بدون تغییر قیمت به ۲۶۲ میلیون تومان رسید.

 

امروز و در گروه سایپا، هر دستگاه پراید ۱۱۱ در مقایسه با چهارشنبه هفته گذشته با رشد ۵۰۰ هزار تومانی به ۹۳.۵ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ بدون تغییر به ۸۱ میلیون تومان، پراید ۱۳۲ با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به ۸۱.۵ میلیون تومان، تیبا صندوق دار بدون تغییر به ۹۶ میلیون تومان، تیبا ۲ با رشد ۱.۵ میلیون تومانی ۱۰۹ میلیون تومان و ساینا بدون تغییر ۱۰۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

 

این در حالی است که بازار خودرو در رکود کامل به سر برده و در عمل خرید و فروشی انجام نمی شود.

 

پیش از این، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با اقدامات انجام شده در دو ماه گذشته بخصوص منطقی سازی قیمت کارخانه‌ای خودروها و افزایش عرضه و کنترل نرخ ارز، بازار خودرو به تعادل نزدیک می‌شود.

 

"حسین مدرس خیابانی" با بیان اینکه قیمت خودروهای داخلی نیز متاثر از نرخ ارز شده است، تاکید کرد: اگر با تلاش های بانک مرکزی نرخ ارز کنترل شود، بازار خودرو بیش از پیش به تعادل نزدیک خواهد شد.

 

جزئیات ثبت نام خودرو سایپا + سایت سایپا فروش فوری سال ۹۹

 

وی خاطرنشان کرد: ما برای متعادل کردن بازار، عرضه خودرو را افزایش داده ایم، به طوری که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۹ درصد تولید خودرو و ۳۰ درصد تحویل خودرو به مشتریان افزایش یافته، همچنین تعداد خودروهای ناقص خودروسازان ۷۱ درصد کاهش یافته و میزان تعهدات معوق در اکثر خودروها صفر شده است.

 

مدرس خیابانی تاکید کرد: مراقبت و کنترل نرخ ارز بسیار مهم است وگرنه افزایش قیمت روی همه کالاها از جمله خودرو اتفاق خواهد افتاد.


یک هشدار جدی! خودرو نخرید

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی پایتخت با بیان اینکه بازار خودرو، شرایط طبیعی ندارد، پیش‌بینی‌کرد در هفته‌های آینده با ریزش شدید قیمت خودروها مواجه خواهیم شد.

 

جزئیات ثبت نام خودرو سایپا + سایت سایپا فروش فوری سال ۹۹

 

وی افزود: بازار قفل بوده و رکود کامل بر آن حاکم است، آنچه از قیمت‌ها شنیده می‌شود فقط روی کاغذ است و مشتریان نیز فقط قیمت می‌پرسند. اکنون به هیچ عنوان خرید خودرو عاقلانه نیست و به خریداران توصیه می‌شود فکر خرید را از سر خود بیرون کنند.

 

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران پایتخت در ادامه گفت: در حالی که تا پیش از تیرماه، شاهد تعداد انگشت‌شمار انجام معاملات در نمایشگاه‌های خودرو بودیم، اما در دو ماه و نیم گذشته به صفر رسیده است.

 

به گفته این مقام صنفی، قیمت خودروهای داخلی فقط در فضای مجازی داغ است و قیمت خارجی‌ها نیز به طور مشابه فقط روی کاغذ و بسیار بالا از سوی فروشندگان بیان می‌شود.

 

موتمنی اظهارکرد: وقتی قیمت‌ها به صورت ساعتی در بازار بالا می‌رود، افراد از خرید و فروش منصرف می‌شوند و همه منتظرند ببینند در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد؟

 

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی پایتخت، همچنین درخصوص پیشنهاد مجلسی ها برای کشف قیمت و فروش خودرو در بورس، خاطرنشان‌کرد: قیمت‌ها چه از طریق بورس و چه غیربورس تعیین شود، باید نیاز روزانه، ماهانه و سالیانه بازار صورت گیرد، اما اگر عرضه محدود باشد، باید منتظر بازار سیاه دیگری باشیم.

 

وی تاکیدکرد:‌ همه چیز در نهایت به نظارت بر بازار و تولید و عرضه بیشتر خودرو از سوی خودروساز بستگی خواهد داشت.

 

اخیرا (دوشنبه) ‌ علیرضا رزم‌حسینی، ‌ وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اتخاذ هرگونه تصمیمی برای ساماندهی بازار خودرو باید با اجماع نظر دولت، مجلس و همه کارشناسان و متخصصان این حوزه باشد.

 

جزئیات ثبت نام خودرو سایپا + سایت سایپا فروش فوری سال ۹۹

 

افزایش ۲۳درصدی تولید خودرو

بنا بر گزارش اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در ۶ ماه اول امسال، ۴۶۸ هزار و ۶۹۹ دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳.۴ درصد رشد داشته است.

 

در این مدت ۴۲۵ هزار و ۹۲۵ دستگاه انواع سواری در کشور تولید شد که نسبت به شش ماهه اول سال ۹۸ رشد ۲۱.۹ درصدی را تجربه کرده است.

 

تولید وانت به ۳۹ هزار و ۵۱۹ دستگاه رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۰.۴ درصد رشد داشته است.

 

در مورد تولید مینی‌بوس و میدل باس نیز باید به عدد ۴۱۲ دستگاه اشاره کرد به طوری که تولید این محصولات طی نیمه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۳.۷ درصد افزایش یافته است.

 

در این گزارش آمده است؛ در ۶ ماهه اول امسال ۳۸۳ دستگاه اتوبوس در کشور تولید شد که نسبت به دوره مشابه سال قبل با ۱۲۴ درصد رشد همراه بوده است.

 

جزئیات ثبت نام خودرو سایپا + سایت سایپا فروش فوری سال ۹۹

 

تولید کامیونت، کامیون و کشنده نیز در این مدت معادل ۲ هزار و ۳۴۵ دستگاه بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۵۴.۷ درصدی همراه بوده است.

 

در مورد تولید انواع خودرو در شهریور ماه ۹۹، باید به عدد ۸۶ هزار و ۲۹۳ دستگاه اشاره کرد به طوری که نسبت به شهریور سال گذشته رشد ۳۶.۴ درصدی را شاهد هستیم. در این مدت ۷۷ هزار و ۵۹۸ دستگاه سواری در کشور تولید شد که نسبت به شهریور سال قبل رشد ۳۵ درصدی را داشته است.


رشد ۵۰ درصدی تولیدات ایران‌خودرو

در شش ماهه اول امسال ۲۳۹ هزار و ۷۳۵ دستگاه انواع خودرو توسط گروه صنعتی خودرو به تولید رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰.۱ رشد داشته است.

 

در این مدت ایران خودرو ۲۳۵ هزار و ۸۱۰ دستگاه سواری تولید کرد که نسبت به شش ماهه اول ۹۸ رشد ۴۹.۴ درصدی را داشته است.

 

تولید انواع خودرو توسط گروه صنعتی ایران خودرو طی شهریورماه با رشد ۱۱۳.۱ درصدی نسبت به شهریور سال قبل به ۴۷ هزار و ۹۳۷ دستگاه رسید.

 

در این مدت تولید سواری توسط ایران‌خودرو نیز ۱۱۴.۶ درصد افزایش یافت و به ۴۷ هزار و ۵۸۷ دستگاه رسید.


رشد یک درصدی تولیدات سایپا

در این مدت تولید انواع خودرو توسط گروه خودروسازی سایپا تنها ۱.۲ درصد رشد داشت و به ۲۰۳ هزار و ۲۲۵ دستگاه رسید. در این مدت ۱۷۲ هزار و ۷۶۴ دستگاه سواری توسط سایپا تولید شد که نسبت به نیمه اول سال قبل ۲.۷ درصد کاهش داشته است.

 

تولید انواع خودرو توسط سایپا در شهریور امسال نیز با افت ۸ درصدی همراه بوده و به ۳۴ هزار و ۹۸۶ دستگاه رسید.

 

در شهریور امسال ۲۸ هزار و ۵۵۷ دستگاه سواری توسط سایپا تولید شد که نسبت به شهریور سال قبل ۱۴ درصد افت داشته است.

 

در مجموع، تولید انواع خودرو طی نیمه اول امسال با رشد ۲۳.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
داریوش مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
Mora
حسن ال کثیرفرحانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
پژوپارس
حمزه اکبرزاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
سلام خسته نباشید امکان تولید پادرا دوکابین وجود دارد یاخیر
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
سلام خونمون پلاک و تلفن ثابت نداره چکار کنم
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
سلام واسه ثبت نام خونمون پلاک و تلفن ثابت نداره چکار کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
تیبا ها چقدر خوشگلن تو تصویر
فاطمه غلامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
تی با تیپ ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
قیمت جاروبرقی ایرانی یک سوم قیمت نمونه مشابه اروپایی و کره ای است ولی خودروی ایرانی با قیمت خودروی اروپایی و کره ای به دست مردم می رسد که واقعا جای سوال است!!!
میخوام ثبت نام کنم
Pakistan
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
عالی
تحلیل های برگزیده